Μια έντονη και απόλυτα απρόσμενη περιπέτεια με την υγεία της αντιμετώπισε η Ανθή Βούλγαρη το μεσημέρι της Τρίτης 23 Ιουνίου. Η γνωστή δημοσιογράφος και παρουσιάστρια βρέθηκε σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, γεγονός που την ανάγκασε να αναζητήσει άμεσα ιατρική βοήθεια προκειμένου να αντιμετωπίσει ένα ξαφνικό σύμπτωμα που θορύβησε την ίδια και το περιβάλλον της.
Όπως αποκάλυψε η ίδια, όλα συνέβησαν μέσα σε ελάχιστο χρόνο, όταν είδε ξαφνικά το σώμα της να γεμίζει σπυράκια. Η ραγδαία εξάπλωση του εξανθήματος της προκάλεσε έντονη ανησυχία και τον φόβο ότι πρόκειται για μια σοβαρή αλλεργική αντίδραση. Μην θέλοντας να χάσει χρόνο, οδηγήθηκε εσπευσμένα σε ένα κέντρο υγείας, ενώ στη συνέχεια ξεκίνησε ένας μαραθώνιος για την ανεύρεση ειδικού γιατρού που θα μπορούσε να διαγνώσει με ακρίβεια την κατάστασή της.
Η περιγραφή της ταλαιπωρίας και το παράπονο για τις ελλείψεις
Το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου, η Ανθή Βούλγαρη επέστρεψε κανονικά στα τηλεοπτικά της καθήκοντα. Μέσα από τον αέρα της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα Mega», θέλησε να μοιραστεί με το τηλεοπτικό κοινό και τον συμπαρουσιαστή της όλη την οδύσσεια που βίωσε το προηγούμενο εικοσιτετράωρο.
Η παρουσιάστρια περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τη μεγάλη ταλαιπωρία που υπέστη από τη στιγμή που πέρασε την πόρτα της δημόσιας δομής υγείας μέχρι τη στιγμή που κατάφερε τελικά να εξεταστεί επισταμένα από εξειδικευμένο γιατρό. Η εμπειρία αυτή στάθηκε η αφορμή για να εκφράσει δημόσια τον έντονο προβληματισμό και την απογοήτευσή της για τις εμφανείς ελλείψεις που μαστίζουν το σύστημα υγείας.
Η Ανθή Βούλγαρη στάθηκε ιδιαίτερα στις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας απλός πολίτης στην προσπάθειά του να βρει άμεση, έγκαιρη και αποτελεσματική ιατρική φροντίδα σε μια στιγμή κρίσης, υπογραμμίζοντας ότι οι ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές καθιστούν την καθημερινότητα των ασθενών μια διαρκή δοκιμασία.
Η αποκάλυψη της Ανθής Βούλγαρη
«Κάτι με πείραξε εμένα εχθές, κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα και βγάζω σπιθουράκια σε όλο μου το σώμα. Ώπα λέω, αλλεργικό σοκ. Λέω ντάξει αναπνέεις, είσαι καλά. Εχθές το μεσημέρι που έφυγα από εδώ το έπαθα. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία λέω εντάξει θα πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Λέω στον Κώστα πήγαινε βρες μου δερματολόγο, παθολόγο δεν είχε. Έναν γενικό γιατρό! Τι να μου κάνει ο γενικός γιατρός όμως; Μου λέει θέλετε δερματολόγο!
Φεύγω ξεκινάω να πάω στο Συγγρός. 40 λεπτά, λέω αν είχα κάτι χειρότερο θα είχα μείνει στο δρόμο. Πες ότι με έπιανε αλλεργικό σοκ.. Φτάνω στο νοσοκομείο εκεί, 30 άτομα από έξω, καλά λέω τελειώσαμε. Είχε πάει η ώρα 18:00! Τελικά βρήκα στη Νέα Σμύρνη ένα γιατρό και κατέβηκα. Ρε συ δεν υπάρχει αυτό το πράγμα, να μην έχει στην ανατολική Αττική ένα νοσοκομείο. Τελικά έχω πάθει αλλεργία σε κάτι. Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Κάτι λέει με τσίμπησε. Μου είπαν να κάτσω μια εβδομάδα. Μου είπε ότι μπορεί να σε κολλήσω (είπε στον Ιορδάνη). Έφαγα και αυγά και σοκολάτα και φράουλες. Λες να με τσίμπησε καμιά αράχνη; Δεν είναι το θέμα μας εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται σε όλοκληρη περιοχή να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας! Κι αυτοί οι άνθρωποι τι να κάνουν;», είπε χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος.






